8 stycznia 2018

Sacred Hour - kolejna odsłona


Jak ktoś mądry kiedyś powiedział:" Powroty są bolesne, ale konieczne" i z tym się zgadzam. Postanowiłam dla odmiany powrócić do mojego porzuconego trochę haed'a Sacred Hour.



I pewnie zastanawiacie się, dlaczego rozpoczęłam tak rzewnie posta..... Moi stali czytelnicy zapewne pamiętają moje rozterki z tym projektem, ale nowoprzybyli niekoniecznie mogą o tym wiedzieć. Pomyliłam kolory, które znacznie od siebie odbiegają kolorystycznie. 



Wiele z Was radziło mi, abym się tym nie przejmowała i kontynuowała dalej prace już z właściwym kolorem. Tak zaczęłam robić. I niestety już na pierwszych rządkach poległam. Bardzo wyraźnie pojawia się odcięcie, które w dalszy krzyżykowaniu będzie znacznie widoczne. Kiedy doszłam do tego, byłam załamana, bo nie bardzo wiedziałam co z tym faktem zrobić. Bo przecież nie porzucę wielomiesięcznej pracy, a i nie lubię uciekać od niepowodzeń....Wymyśliłam, że kilka pierwszych rządków będę wyszywała na zmianę, aż kolory się na tyle wymieszają, że nie będzie widać tej granicy. Nie wiem co z tego wyjdzie, ale muszę coś próbować robić. Nawet nie wyobrażacie sobie, jak bardzo jestem zła na siebie, że doprowadziłam do takiej pomyłki i że tak późno zorientowałam się.... Ale plus jest chociaż w tym, że będę mądrzejsza...
Póki, co haft wygląda tak:




Podoba mi się, że obraz wyłania się powolutku. Z bliska nic nie widać, a z daleka ukazują się poszczególne elementy. Ma w sobie coś tajemniczego i nie mogę się doczekać, kiedy go ukończę.



A co słychać na Waszych kanwach?

Zachęcam Was także do odwiedzania mnie na Instagramie

6 komentarzy:

  1. I tak całość wygląda super, nieświadome oko chyba nic nie zauważy. Ja na ogólnym zdjęciu nic nie widzę ;) U mnie narazie niemoc twórcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się pomyłką :) Myślę, że sposobem, o którym piszesz się wyrówna :) Zresztą, osoba nieświadoma nie zauważy i pomyśli, że tak miało być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że sobie poradziłaś z obrazem, a najważniejsze że się nie poddałaś, u mnie na kanwie walentynki, a na płótnie jednorożec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami pomyłki się zdarzają, szczególnie w projektach z dużą ilością podobnych kolorów... kiedyś zaliczyłam solidne prucie i wiem jaki to ból...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.